Ενημέρωση | ΕΛΓΟ - ΔΗΜΗΤΡΑ

15.04.2019

Τον Μάρτιο και τον Απρίλιο 2019 συνεχίστηκαν οι δράσεις των προγραμμάτων προώθησης της φέτας τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική και στον Καναδά.

 

Στη Γαλλία:

  • υλοποιείται η δράση «Εβδομάδες ειδικών προσφορών στα εστιατόρια», από τις 2 Απριλίου έως 19 Απριλίου 2019, στις ώρες λειτουργίας των εστιατορίων. Σε επτά εστιατόρια στο Παρίσι, για 2 εβδομάδες δημιουργήθηκε ειδικό μενού με φέτα, το οποίο προσφέρεται στους πελάτες του κάθε εστιατορίου παράλληλα με διαφημιστικό φυλλάδιο για τη φέτα, προκειμένου οι καταναλωτές να εξοικειωθούν με τη γεύση του αυθεντικού προϊόντος, να το διαχωρίσουν από τα άλλα λευκά τυριά και να το εντάξουν στη διατροφή τους. Επιπλέον, σκοπός αυτής της δράσης είναι να ωθήσει τους υπεύθυνους των εστιατορίων να προσθέσουν σε μόνιμη βάση την φέτα ΠΟΠ στις προμήθειές τους.
  • στις σχολές μαγειρικής «L’atelier des Sens - 32 Rue Vignon, 75009 Paris», «750 l’atelier - 60 Rue du Faubourg Poissonnière, 75010 Paris» και «Lycée Hôtelier de Saint-Quentin en Yvelines – 2, place Rabelais- 78280 Guyancourt» υλοποιήθηκαν οι δράσεις «Εργαστήρια σε σχολές μαγειρικής» και «Μαθήματα μαγειρικής για ερασιτέχνες σεφ», στις 18/03/2019, στις 21/03/2019 στις 28/03/2019 και στις 29/03/2019. Οι μαθητές των σχολών μαγειρικής αλλά και ερασιτέχνες σεφ είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την αυθεντικότητα, την ποιότητα, τη γεύση και τις πολλαπλές χρήσεις της φέτας, καθώς και τη χρήση της στη μεσογειακή και τη διεθνή γαστρονομία, στο πλαίσιο υλοποίησης ειδικά σχεδιασμένων μαθημάτων με ομιλητές τους διακεκριμένους σεφ Audrey Simon, Gilles και Despina Blain.

 

Στην Αγγλία:

  • πραγματοποιήθηκαν και συνεχίζουν να υλοποιούνται οι δράσεις «Εργαστήρια σε σχολές μαγειρικής» και «Μαθήματα μαγειρικής για ερασιτέχνες σεφ», στις σχολές «The Cooking Shed» στις 29/03/2019 και στις 7/04/2019, στη σχολή «The Natural Cook Company» στις 17/04/2019 στη σχολή «Bromley College/Optington Campus» στις 03/04/2019 και στην σχολή «Room Forty» στις 11/04/2019, με σκοπό την ανάδειξη της αυθεντικότητας και της μοναδικότητας της φέτας ΠΟΠ, των ασύγκριτων χαρακτηριστικών της και της εκπληκτικής ευελιξίας με την οποία εντάσσεται τόσο στη μεσογειακή κουζίνα όσο και σε πολλές άλλες κουζίνες. Ομιλητές ήταν οι διακεκριμένοι ΣΕΦ Regan Anderton και Philip Friend.
  • ο ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ συμμετείχε με περίπτερο στην διεθνή έκθεση IFE στο Λονδίνο από 17-20 Μαρτίου 2019.

 

Στη Γερμανία και συγκεκριμένα στην περιοχή του Ντίσελντορφ υλοποιήθηκε η δράση «Ημέρες γευσιγνωσίας (POS)», από 18/03/2019 έως 22/03/2019  και από 25/03/2019 έως 29/03/2019 σε καταστήματα των αλυσίδων REWE και EDEKA. Κατά τη διάρκεια των συνολικά 45 ημερών προώθησης της φέτας μέσω της συγκεκριμένης δράσης, ένα επισημασμένο (με την οπτική ταυτότητα και τα μηνύματα της εκστρατείας) εκθετήριο και ένα πανό τοποθετήθηκαν μέσα στα επιλεγμένα καταστήματα, όπου μια εκπαιδευμένη ομάδα υπεύθυνων προώθησης πρόσφερε στους καταναλωτές φέτα ΠΟΠ, ενημέρωνε για την αυθεντικότητα του προϊόντος, καθώς και για τα μοναδικά και απαράμιλλα χαρακτηριστικά του και διένειμε ένα διαφημιστικό φυλλάδιο και ένα δείγμα του προϊόντος.

 

 Στο Τορόντο του Καναδά:

  • από 10 -14 Απριλίου 2019 σε 10 καταστήματα της αλυσίδας Sobeys και για 40 μέρες συνολικά, υλοποιείται η δράση «Ημέρες γευσιγνωσίας – Προώθηση σε σημεία πώλησης (POS)». Η δράση περιλαμβάνει διανομές δωρεάν δειγμάτων φέτας ΠΟΠ σε καταναλωτές, με στόχο την προσέλκυση νέων καταναλωτών, την παγίωση σχέσεων με παλιούς καταναλωτές της φέτας ΠΟΠ, την ενίσχυση της μεταστροφής στη ζήτηση (από τις απομιμήσεις στο αυθεντικό προϊόν) και τη γενική αύξηση της ζήτησης και προβολής της φέτας μέσα από τη διανομή δωρεάν δειγμάτων και φυλλαδίων. Κατά τη διάρκεια της δράσης ένα εκθετήριο και ένα banner με την οπτική ταυτότητα και τα μηνύματα της εκστρατείας τοποθετούνται στα σημεία πώλησης, όπου ένα άτομο υπεύθυνο προώθησης (promoter) προσφέρει στους καταναλωτές φέτα ΠΟΠ, τους ενημερώνει για την αυθεντικότητά του, καθώς και για τα μοναδικά και απαράμιλλα χαρακτηριστικά του, και διανέμει ένα διαφημιστικό φυλλάδιο και ένα δωρεάν δείγμα του προϊόντος.
  • υλοποιήθηκε στις 10/04/2019  εκδήλωση τύπου, στο εστιατόριο Soula's με 100 προσκεκλημένους διαμορφωτές κοινής γνώμης, γαστρονόμους, δημοσιογράφους εξειδικευμένους σε θέματα υγείας και διατροφής και bloggers. Το μενού περιλάμβανε τρία πιάτα, με βάση τη Φέτα ΠΟΠ και συνδυάστηκε με την Καναδική κουζίνα. Σκοπός της δράσης ήταν οι προσκεκλημένοι να εξοικειωθούν με το μήνυμα του προγράμματος ώστε να το μεταβιβάσουν και σε άλλα ακροατήρια. Ομιλητές ήταν ο πρόεδρος του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ κ. Νικόλαος Κατής, ο Ελληνοκαναδός chef Chris Kalisperas και εκπρόσωποι της NOVACERT.
  • από 03/04/2019 έως 17/04/2019 υλοποιείται η δράση «Εβδομάδες ειδικών προσφορών στα εστιατόρια». Η δράση περιλαμβάνει συνεργασία με δέκα (10) εστιατόρια στο Τορόντο για την προώθηση της φέτας ΠΟΠ για περίοδο 2 εβδομάδων ανά εστιατόριο. Στο πλαίσιο της δράσης, δημιουργήθηκε ειδικό μενού με φέτα, το οποίο προσφέρεται στους πελάτες του κάθε εστιατορίου παράλληλα με διαφημιστικό φυλλάδιο για τη φέτα, προκειμένου να εξοικειωθούν με τη γεύση του αυθεντικού προϊόντος, να το διαχωρίσουν από τα άλλα λευκά τυριά και να το εντάξουν στη διατροφή τους. Επιπλέον σκοπός αυτής της δράσης είναι να ωθήσει τους υπεύθυνους των εστιατορίων να προσθέσουν σε μόνιμη βάση την φέτα ΠΟΠ στις προμήθειές τους.

 

Στη Νέα Υόρκη:

  • πραγματοποιήθηκε στις 9/4 εκδήλωση τύπου. Η εκδήλωση έλαβε χώρα στον πολυχώρο/εστιατόριο Battery Gardens. Οι ομιλητές οι οποίοι επιλέχθηκαν με βάση την τεχνογνωσία τους ήταν ο κ. Μάμαλης Σπύρος, εκπρόσωπος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ και εκπρόσωπος του ΓΕΩΤΕΕ, η Chef Vasiliki Vourliotaki του εστιατορίου Ουσία του ομίλου εστιατορίων Livanos Group και ο κ. Ταμπαρόπουλος Δημήτριος, υποδιευθυντής της NOVACERT. 100 προσκεκλημένοι διαμορφωτές κοινής γνώμης, γαστρονόμοι, δημοσιογράφοι εξειδικευμένοι σε θέματα υγείας και διατροφής και bloggers ενημερώθηκαν για τη φέτα ΠΟΠ. Το μενού περιλάμβανε τρία πιάτα, με βάση τη Φέτα ΠΟΠ και συνδυάστηκε με την Αμερικάνικη κουζίνα. Σκοπός της δράσης ήταν οι προσκεκλημένοι να εξοικειωθούν με το μήνυμα του προγράμματος ώστε να το μεταβιβάσουν και σε άλλα ακροατήρια.
  • η δράση «Εβδομάδες ειδικών προσφορών στα εστιατόρια» υλοποιείται σε 16 εστιατόρια, από 5 έως 19 Απριλίου 2019, κατά τις ώρες λειτουργίας των εστιατορίων. Στο πλαίσιο της δράσης, δημιουργήθηκε ειδικό μενού με φέτα, το οποίο προσφέρεται στους πελάτες του κάθε εστιατορίου παράλληλα με διαφημιστικό φυλλάδιο για τη φέτα, προκειμένου να εξοικειωθούν με τη γεύση του αυθεντικού προϊόντος, να το διαχωρίσουν από τα άλλα λευκά τυριά και να το εντάξουν στη διατροφή τους. Επιπλέον σκοπός αυτής της δράσης είναι να ωθήσει τους υπεύθυνους των εστιατορίων να προσθέσουν σε μόνιμη βάση την φέτα ΠΟΠ στις προμήθειές τους.